۱۰ فروردین ۱۳۸۸

اکتی فرای تفال Tefal Actifry


با سلام به دوستان عزیزم، امیدوارم که تعطیلات نوروزی حسابی خوش گذشته باشه و سال خوبی رو پیش رو داشته باشید.

امروز می خوام جدیدترین سرخ کن تفال رو به شما معرفی کنم تا از سیب زمینی های خوشمزه و کم چربی لذت ببرید.

اگر مثل من به سیب زمینی سرخ کرده عشق می ورزید حتماً این دستگاه رو بخرید، چون فقط با 1 قاشق سوپخوری روغن 1 کیلو سیب زمینی رو براتون سرخ می کنه.

طعم سیب زمینی سرخ شده در این دستگاه بسیار خوبه و تنها فرقی که با سیب زمینی سرخ شده در تابه داره اینه که چربیش کمتره و به همین دلیل سبکتره و خیالتون راحته که چاقتون نمی کنه.
البته غذاهای مختلفی می تونید با اکتی فرای بپزید، ولی من تو این 2 هفته که خریدمش بیشتر سیب زمینی توش سرخ کردم. فکر می کنم برای تفت دادن آجیل هم خیلی مناسب باشه.
این هم فیلم تبلیغاتی دستگاه:

لینک ویدئو:

http://www.youtube.com/watch?v=WBaURWboAE4

۲ نظر:

راحله گفت...

سلام . میشه در مورد سرخ کن بدون روغن تفال توضیح بدی ؟ چقدر طول می کشه تا نیم کیلو سیب زمینی سرخ شه ؟
میشه چیزهای دیگه هم توش سرخ کرد ؟ مثل ماهی ، بادمجون ، مرغ ...

ashpaz-bashi گفت...

سلام.
حدود 20-25 دقیقه نیم کیلو سیب زمینی سرخ میشه.
نه،چون مدام تیغه وسطش می چرخه ماهی توش له میشه.بال مرع یا تکه های جوجه کبابی مرع توش حوب میشه ولی من گاز رو ترجیح میدم.
ولی برای سیب زمینی سرخ کرده بهترینه.